[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2014. Dec. 12., P, 15:47:07 CET

Nálunk a nyaralóban most szereltem be a vizes kandallót, na az az igazi
tömegkályha,
csak elosztottan. 300 kg maga a kandalló, 50l víz van benne, és kb még
500 kg-nyi
öntöttvas radiátort teli vízzel etet.

...és Vajk, dehogy gyújtottam én be üresen abba a kandallóba (index
fórum), csak azt a
hülyét akartam idegesíteni, aki az edilkamin hivatalos beszerelője és
mindenről olyan
sommás véleménye van :D

--
Hofferek Attila