[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2014. Dec. 12., P, 16:29:37 CET

Ha ez felajánlás volt, köszönöm, egyszer még szavadon foglak, de jelenleg
több a pénzem mint az időm és hivatásos zenekar zenél. Csak az ilyen élvezet
munkákat csinálom magam mint vízszerelés fűtésszerelés villanyszerelés meg
persze a bontások. Ha már úgyis le kell menni hetente-kéthetente a körmükre
nézni akkor mindig csinálok is valamit. A villanyt olyan királyul
megcsináltam,
hogy netovább. Minden szerelvényből fölálltam a födémen át a csővel a
padlásra
és fent kábeleztem össze mindent. Nagyon profi lett. A boilert is
feltettem a
padlásra a fürdő fölé, nem éktelenkedik a fürdőszobában, mégis csak kb 2-2m
plusz csőhossz került a rendszerbe, megmaradt viszonylag jónak a melegvíz
komfort.

--
Hofferek Attila