[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 13., Szo, 00:46:47 CET

Pataki István wrote:
> Ez nekem is dilemma. Túl sok az éghető anyag a padláson
> (faszerkezet), ha valami hiba miatt egy kialakuló melegedés van, azt
> a látható (és kevésbé éghető) alsó részen hamarabb lehet észlelni. A
> fönti helyzetről már inkább csak a lángok adta vizuális információ
> tudósít.

Érdekes felvetés. Azért, ha valaki profi kötéseket csinál, és vigyáz arra is,
hogy a szigetelések korrektek maradjanak, nem lesz ilyen gond. Tűz végülis a xar
kontaktusokból szokott keletkezni, meg az emiatt létrejövő elszenesedett
szigetelések átvezetéseiből.

Ha esetleg fent semmiféle kötés nincs, akkor végképp nincs ok parázni. Ha mégis
nagyon aggódik valaki, lehet vascsövekben vezetni a delejt. Ha mégjobban, akkor
műanyag csővel bélelt vascsövekben. :-)