[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Dec. 13., Szo, 14:23:04 CET

Ha (csak példaként) megrágja a nyest és leég miatta a tetőtér, sovány
vigasz, hogy én rendesen szereltem:) Ezzel együtt a fogópárokkal
párhuzamos vezetést közvetlenül a mennyezet fölött, de még a szigetelés
alatt, műanyag csőben (ott valamennyire védve van a rágcsálók ellen),
kötés nélküli MTK vezetékkel csinálnám, a gerendákat keresztező irányt
pedig beltérben, a szelemen és a szarufák hónaljában, rejtetten
vezetném.
pi