[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2014. Dec. 17., Sze, 08:04:59 CET

> Külföldiában nagyon nagy a belsőépítészeti kultúra, meg igény is, persze ott
> ki is tudják fizetni. Kifizetni mi is ki tudnánk, csak azokat a tárgyakat
> nem, amiket bele képzel...:)

Hát, itthon még a ház kiviteli terveit sem akarjuk megfizetni...

Különben Grazban vannak tényleg nagyon májer belsőépítészeti irodák
meg lakberendezési boltok. Alapvetően egyedi cuccokaty árulnak. Ám
voltam pár otthonban, és a "bérből és fizetésből élők" ott is a gyári
konyhabútort veszik meg, egy családi ház náluk pont úgy néz ki, mint
nálunk a megfelelő jövedelmi hányadnál. Tényleg, annyira nemzetközi ez
is, mint az öltözködés.

A májerekhez nem jutottam be.

szia: Balázs