[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2014. Dec. 17., Sze, 08:40:25 CET

Így van. Ausztriában is 99%-ban pénz kérdése a dolog!

Ezeket a tervező irodákat a bérből élők itt sem tudják megfizetni. Így
marad a jó ízlés vagy az ellenkezője. :)

Még a "mezeibb" belsőépítészeti cégeknél is több millió forintnak
megfelelő összeg egy konyha vagy egy hálószoba. Egy egész ház/lakás
berendezése pedig...

Károly