[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Dec. 17., Sze, 09:00:29 CET

Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at> írta, 2014. 12. 17.:

> Annak idején építész szerettem volna lenni (1973).
> Aztán valaki megmutatta az előző évi felvételi tesztlapot, amelyen
> (többek között) az egyik kérdés az volt, hogy mi a korszerű lakásépítési
> forma, és ott állt 5db fotó.

tegyed egymás mellé az alábbi fotókat:

1. kép:  temetői úrnafal
2. kép:  emeletes nyúlketrec
3. kép:  lakótelepi betonkockás ház

ebből láthatjuk, hogy a lakótelepi lakás valójában egy nyúlketrec,
a sarkában kialakított kis elletőkosárral,

a lényeg, hogy a képsor első képe a temetői úrnafal legyen,és a
második  a nyúlketrec