[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Dec. 17., Sze, 09:47:36 CET

nem tudom, nem agyaltam meg rajta. hoelvetel nelkul a leszigetelt kalyha
testeben elkezd kiegyelitodni a homerseklet. klasszikusan azert van szep
gradiens a forro belsejetol a tapinthato kulsejeeig, mert folyamatos a
hoaramlas.

a klasszikus rendszerek ezert szabalyozhatoak baromi egyszeruen, mert nem
-3..+5 tartomanyban kell futeni, hanem mivel mindenkepp van -6 veszteseg
lehet 3..11 tartomanyban futeni. nettoban a +3 futes lesz a -3 hutes, a +11
futes a +5 futes. nincs olyan hogy nulla futes kellene vagy netan hutesre
lenne szukseg.

Vajk