[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Merlin Power pmerlin.ml at gmail.com
2014. Dec. 17., Sze, 10:10:06 CET

Ez OK, és teljesen érthető, csak a panelek sem vonhatók egy közös kalapba.
Teljesen más egy Havanna lakótelepi 10 emeletes, mit egy Római-fürdőn épült
4 emeletes. Az is sokat számít, hogy mikor épült: 50-es évek vagy a '80-as
évek vége.
És sorolhatnám még soká, miben különböznek egymástól a panelek. Ugyanúgy,
mint a kertes házak :-)

Üdv:
    Laci