[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2014. Dec. 17., Sze, 10:11:15 CET

2014.12.17. 10:03 keltezéssel, Cser Tamas írta:
> gondolhatod, hogy ha 30 évvel később is ilyen emlékek buggyanhatnak fel,
> milyen lakhatási élményeim voltak abban az időben, a többit nem sorolnám:-(

Előfordulhat, hogy rossz élményeket hagyott benned, mindenki a maga
szintjén nyomorog.
Van egy ismerősöm, akinek az okoz komoly rosszullétet, fizikai
tüneteket, hogy a mérnökei
képtelenek megoldani, hogy a repülőgépén fel és leszálláskor ne guruljon
el a teniszlabda
a teniszpályán. Irigyled a problémáit, igaz? A te akkori problémáid sem
olyanok szerintem,
amik kreativitással és türelemmel ne lettek volna megoldhatóak. Láttam a
fortepanon, hogy
milyen körülmények közül mentek az emberek a lakótelepekre. Ők
értékelték. Nézd meg
szerintem te is, egyből nem lesz olyan durva az a kis szarszag, meg a
partvisnyéllel becsukandó
ablak.

--
Hofferek Attila