[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Topybear topylista1 at topybear.hu
2014. Dec. 17., Sze, 09:54:43 CET

On 2014.12.17. 8:54, Hofferek Attila wrote:
> A lakótelepi borzadály egyébként jelentős tömegek életminőségét
> javította,
> kár így beszélni róla. Láttam képeket Óbudáról a lakótelep építése előtt,
> borzalmas hogy milyen körülmények közt éltek a melósok. Ehhez képest
> a csapból folyó víz, az angolvécé, fürdőszoba, távfűtés hatalmas
> előrelépés volt.

Itt van pár kép, hogy nézett ki régen és most pl. Óbuda:
http://index.hu/nagykep/2014/12/04/obuda_egykor_es_most_nagykep./
A cegajhoz képest komoly ugrás volt a lakótelep (igaz az emberi
kapcsolatokat megölte).

Topy

PS: Tegyük hozzá, hogy azért Mágus építész szemmel is nézi a
lakótelepeket... A jellegtelen téglatest mindenütt a gyors,
költséghatékony építés alapköve.
De a felhozott példánál maradva, mondjuk ezekhez képest egy urnafal
komoly esztétikummal bír:
http://www.keptelenseg.hu/sorozat/maffiozok-sirkovei-92537
http://toochee.postr.hu/remalom-az-orosz-temetokben