[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Dec. 17., Sze, 10:32:50 CET

az en olvasatomban a tomegkalyha egy olyan cucc, aminek a kozepeben
pokoltuze van, sokszaz fok. ez elonyos mert jo az eges hatasfoka, meg azert
is mert igy nagy deltaT-vel van ho tarolva, hiaba kisebb a hokapacitas mint
a vize, megis tobb hot tarolunk egysegnyi terfogatban. a kulseje meg sokkal
hidegebb, meg lehet fogni. szep lassan adja le a hot folyamatosan, ahogy a
belsejebol aramlik a kulseje fele.

Vajk