[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2014. Dec. 17., Sze, 10:37:37 CET

Igen, hűtésre méreteztem. A fűtés lead 80 W/m2-t, míg a hűtéás csak 40 W
elvonására képes.
A nyári pára ritkán gond, mert nem jellemző a nagyon párás hőség, ami bent
lehűtve gondot okozna. Természetesen a kondenzációt a hűtőcsöveknél meg
kell előzni.
A legjobb a szellőzőrendszerrel egyben gondolkodni. A kivitt hűvösebb
levegővel előhűtött frissből már ott kicsapódhat a pára, amit a hőcserérőlőr el
kell vezetni. Ugyanez megtörténik télen is, csak a hőcserélő másik oldalán.

Gábor