[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Dec. 17., Sze, 13:15:41 CET

Megnéztem én is. Hát, ez olyan csúnya, mintha én terveztem volna:)
Nagyon szeretem a szögletes formákat meg a szimmetriákat, egy cihológus
biztosan elcsemegézne rajtam, de egyszerűen rühellem az amorf háztartási
eszközöket, meg a régebbi japán autókat. Volt idő, amikor szerettem
volna venni valamilyen hordozható rádiósmagnót, de mind olyan ronda
volt, hogy nem mertem volna vele kilépni a házból.
pi