[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Dec. 17., Sze, 13:16:41 CET

ez megvan forditva is. a belsoepitesz kezdi el mondani hogy mi hol lesz, es
ha az user nem bologat, akkor nem alklamas belsoepitesz igenybevetelere.

mondjuk nekem csak attol az alfajtol van herotom, aki szerint a
belsoepiteszet az a "kiegeszito"k osszevalogatasa es elhelyezese. a
kiegeszito az, amire semmi szukseg, csak hozzajarul a kinezethez. siman egy
m3 szart bepakolnak, ami meg jol is nezhet ki, csak hogy a lakasom nem
kiallitoter hanem lakoter.

Vajk