[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 17., Sze, 13:20:10 CET

Hofferek Attila wrote:
> Na ezt kerestem. Ezerszer inkább egy panellakás szarszaggal, mint ez:
> http://kep.cdn.index.hu/1/0/725/7257/72572/7257281_92915875109700b30a3566b6549cc27b_wm.jpg

Pedig nem biztos, hogy mindenki így gondolná.
A képen látható valszeg a benne lakók miatt ilyen. De ha egy fiatal pár kerülne
ebbe, lehet, hogy tudna vele valamit kezdeni, ami jóval otthonosabbá válna
végül, mint a panellakás a szarszaggal meg a többi, kiküszöbölhetetlen
szarságával, amit mese nincs, el kell fogadni.

Persze a környezeten nem könnyű, vagy lehetetlen változtatni (már ami a képen
van), de ez amúgy is egy durva szélsőség. Nem lehetett egyszerű ilyet találni.

Ugye innen származik:

http://index.hu/nagykep/2014/12/04/obuda_egykor_es_most_nagykep./
Ennek a második képe a jellemző a lakótelepekre. Lépten-nyomon
pofáncigarettázzák az embert. Nem tudom, ez miért van, de mintha a lakótelepen
élők között sokkal többen dohányoznának, mint a máshol élők. (Magyarországon).

Laktam valamennyi ideig 4 lakásos társasházban is. Ugyanez volt a bajom. A
lépcsőház is állandóan dohányos volt (néha kapros! :) ), az ajtó alatt is bejött
a bűz, arra lehetett ébredni, és a szomszéd is tolta lenn is, oldalt is,
ablaknyitástól máris, mintha bent dohányoztak volna.