[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 17., Sze, 13:43:55 CET

Hofferek Attila wrote:
> De Józsi, teljesen őszintén, ez a panelség miatt van, nem a te
> extrahipertúlérzékenységed miatt?

Úgy tapasztalom, hogy a panelség miatt van. Valamiért ott olyan népek laknak,
hogy szinte minden lakásban dohányoznak. Persze van, akit ez nem zavar, de
emiatt van egy kurvarossz szag minden ilyen házban. Meg hát amiatt is, hogy
mindenki főz-süt-odaéget valamit, és ez xarrá keveredik, bár ez inkább a
belvárosi régi bérházak jellemzője. A panelra a cigaretta a jellemző.

> Persze, természetesen, ahol sokan laknak ott sok per akármennyi a
> dohányos. És sok per másvalamennyi
> készít kapros süteményt, áldja meg az isten a kezét :D

A kaporszag az a 4 lakásos társasházra vonatkozott. Az egyik lakó imádta, de nem
vitte be magához, hanem a lépcsőházban tartotta a kaprot. Ugyanott volt valami
rokon, aki gyakran ment hozzájuk, de bent nem dohányzott, hanem kiállt a
lépcsőházba, és ott. Elviselhetetlen bűzt hozott létre a kis térben, főleg, ha a
kettő együtt volt. Láttam is a dagadt picsát, neki olyan volt a dohányzása, mint
más, ha maszturbál. Ezek szinte okádják a füstöt. És különös ízlésük van arra,
hogy valami, a szokványoshoz képest még sokkal büdösebb szar vásároljanak, és
megtoldják valami parfümmel is.