[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Dec. 17., Sze, 13:48:50 CET

Csak egy mondatodra reagálok.

Nem is tudom, miért ölte meg az emberi kapcsolatokat? Sok, hasonló
életkörülményű ember élt egy csoportban, eleinte egyidőben voltak távol
és otthon is, igazán összejárhattak volna. Szerintem ennek csak kis
részben az építészet az oka. Gyerekeknek meg akár egészen jó is
lehetett.

A régi módi, amikor egymás szájában éltek az emberek (meg közös volt a
budi) automatikusan megakadályozta az elidegenedést, de talán éppen ezt
kompenzálták túl, amikor megvolt rá a lehetőség, behúzták maguk mögött
az ajtót, és nem kukucskált be a szomszédasszony a fazékba.

Üdv
pi