[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2014. Dec. 17., Sze, 14:07:30 CET

Ha össze-vissza töröm az agyamat, akkor sem tudom, mit mutathattak a
tévében.
Magyar fogalmak szerinti lakótelepről, ahogy írtam egyről sem tudok.

Kettő jut eszembe, ami szóba jöhetett a tévében:

1. 48.152639,16.313296
Ez 3db magas ház, itt van fotó az egyikről:
http://www.emporis.de/images/show/320116-Large.jpg

2. google maps: 48.258241,16.453053 (ha belenagyítasz, elég erős
nagyításnál áttér madártávlati fotóba)

Ez utóbbi mellett van ilyen: 48.260372,16.440551 (itt is belenagyíthatsz
erősen)
Na, ez már inkább jellemző, ilyen 3-4 emeletes lakóház csoport elég sok
van.

Károly