[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 17., Sze, 14:11:25 CET

Hofferek Attila wrote:
> Egyébként szerintem maga az állítás sem igaz, hogy megölte.
> Egyik ismerősöm is panelházban lakik, és komoly kis közösség van ott,
> mindenki mindenkit ismer, összejárnak, stb.
> Ez pont olyan állítás minthogy az internet megszünteti az emberi
> kapcsolatokat. Pont hogy kiterjeszti.

Egyetértek!

Volt egy egészen egyedi történetem egy szilveszteren.
Nem úgy alakult semmi, ahogy gondoltam, terveztem.
Ismertem valakit, aki az örs vezér tér közelében lévő lakótelepen lakott.
Egyszerűen beállítottam hozzájuk, mert tudtam, hogy itt mindig nagy buli van,
nem lakás-szintű, hanem az egész folyosó összeáll szinte eggyé. Simán
befogadtak, és egész jól éreztem magam, pedig rohadtul nem tartoztam oda.

Ezt a családi házas övezetben el nem tudnám képzelni. Bááár, amikor még sokat
sétálgattam mindenfelé, főleg pénteken, szombaton sok helyen hallottam jókora
bulihangokat. Ezek persze lehet, hogy nem szomszédsági alapon összejövő fiatalok
lehettek.