[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Topybear topylista1 at topybear.hu
2014. Dec. 17., Sze, 14:39:21 CET

On 2014.12.17. 14:06, Hofferek Attila wrote:
> Egyébként szerintem maga az állítás sem igaz, hogy megölte.
> Egyik ismerősöm is panelházban lakik, és komoly kis közösség van ott,
> mindenki mindenkit ismer, összejárnak, stb.
> Ez pont olyan állítás minthogy az internet megszünteti az emberi
> kapcsolatokat. Pont hogy kiterjeszti.
A _személyes_ kapcsolatokat öli.
Ráadásul sokan nehezen boldogulnak a netes kommunikációval - elég
megnézni időnként a listákat :) -, hiányzik a metakommunikációs réteg,
így ami kijelentés szóban, mondjuk egy félmosollyal vagy
jelentőségteljes pillantással kísérve nem bántana, az írásban üt és
sokszor hihetetlen indulatokat gerjeszt.
Az viszont vitathatatlan, hogy az ember elér olyan ismerősöket is akiket
egyébként valószínűleg soha. Ám az is igaz, hogy pont emiatt sok
embernél látom, hogy kevesebbet jár össze az ismerőseivel, mert eléri
őket neten. Jó is, nem is... :)

Topy