[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2014. Dec. 18., Cs, 08:55:52 CET

Azt, hogy amikor programozok, akkor is úgy írok, mint most ide.
Tehát "-" helyett Alt-"-", "/" helyett Alt-"/", "=" helyett Alt-"=", stb.

UK billentyűm van ezer éve, pont a programozás miatt, s amikor átálltam,
hogy magyar ékezetekkel írjak, valaki (ha jól emlékszem, Topy) ajánlott
egy jó segédprogramot, amivel saját billentyűzetet definiálhatok. Jól is
működik, csak az agyam nem akar váltani, hogy most levelet írok vagy
programolok. :)

Károly