[Epitesz-barkacs] Kályha passzívházba

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2014. Dec. 20., Szo, 11:36:53 CET

Nem értelek. Miért lett volna kár beszélni róla?
Egy csomó mindent megtudtunk egymás leveleiből, nem?
Te magad soroltad fel itt az imént azokat az új információkat, amiket
megtudtunk.

Egyébként pedig igen, ez is egy szakma, s valahol az is érthető, hogy
miért kérnek ilyen sokat a belsőépítészek, de szerintem a miértek
boncolgatása már jó messze vezetne (adórendszer, piaci igény, stb.).

Károly