[Epitesz-barkacs] Acél edzés háztáji módszerrel

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Feb. 28., P, 09:04:48 CET

Nekem nagyon ugy tunik, hogy amit lehet hegeszteni, azt nem lehet edzeni.

*Szerkezeti acél:*

            0,8 % széntartalom alatti acélok

            Jól alakítható, kis szilárdság, képlékeny

            Forgácsolható

            Jól hegeszthetők, kovácsolható

            Alkalmazás: munkadarabok, épületek szerkezete, kerítések,
autógyártás,

0,2 alatti szerkezeti acélok nem edzhetők, hegeszthető

0,2-0,8. edzhető, nemesíthető, nehezen hegeszthető (mdb felhevítésével
kiküszöbölhető)