[Epitesz-barkacs] trabi

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2014. Jan. 7., K, 03:11:45 CET

Gondolom, olyanra gondoltál, mint a T4K.
Sajnos annál is kellett a rendszám, mivel áttételes kormányművel
rendelkezett.
Környékünkön régebben rengetegen barkácsoltak szarv kormányos, általában
Pannónia motoros trakeszt. Ez valóban nem volt vizsgaköteles, viszont
elvette a traktorozás élményét. Az enyém olyan mint a nagy, csak nincs
fülkéje és kisebb. A pótkocsija is kéttengelyes, forgózsámolyos volt. A
dicsekvés kedvéért: három irányba tudtam billenteni a hidraulikával.