[Epitesz-barkacs] Kivetopant - maskepp

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2014. Jan. 7., K, 10:51:09 CET

Sziasztok!

Én úgy tudom, hogy létezik olyan kivetőpánt is, amelyiknél nem kell a
vasalatot belesűllyeszteni
a bútorlapba. Mintha az otthoni egyik szekrényen ilyenek lennének. Asztalos
készítette méretre.

Ha ilyet használnál, akkor könnyebben áthelyezed és azzal sem kell
foglalkozni, hogy
vékony lesz a lyuknál az anyag.

Vagy rosszul értettem meg valamit és ez nem segítség?

Üdv. Tibi