[Epitesz-barkacs] trabi

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2014. Jan. 7., K, 23:21:17 CET

Műszakiztatni lehetetlen. A műszakihoz kell minden egyes darabról
számla. Én ócskavas daraboktól, meg a szociban fellelhető helyekről
szereztem be az alkatrészeket. Kell műbizonylat, arra alkalmas
hegesztőtől. Tervrajz. Számítások a fékerőről. Nem kottyanhat semmi.
(Nálam minden kottyan.) A kéttengelyes pótkocsit alapból nem húzhatnám B
kategóriás jogsival. Tehát nem megvalósítható.
Szarv kormányost meg nem akarok. Az olyan snassz. ;-)

Misi