[Epitesz-barkacs] Válasz: Re: trabi

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2014. Jan. 8., Sze, 07:05:47 CET


Gyertya hőértéke megf?


-- 
Hofferek Attila

-------- Eredeti üzenet --------
Feladó: Orbán Mihály <minyu at freemail.hu> 
Dátum: 2014.01.07.  23:27  (GMT+01:00) 
Címzett: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu> 
Tárgy: Re: [Epitesz-barkacs] trabi 
 
Nem. a hengerszellőztetés nem a jó       megoldás. A helyzet, hogy a bedöglött gyertyán nem mutatkozik       szikra. Ez a gyertya, csak később használható újra, ha már pár másik járt előtte. Akkor is csak rövid ideig. Kinézetre semmi különleges. Semmi kormosodás, semmi barnaság (na ez már baj), kicsit üzemanyagos.

Misi



2014.01.07. 10:11 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
en nem sokat szereltem eletemben autot, de erdekes lenne hogy a kivett gyertya milyen? netan bekopott, kormos? Ugyanazt visszateve mukodik tovabb? nem a hengerszelloztetestol javul meg a gyertyacserekor?

Vajk


2014/1/7 <szepygab at gmail.com>
Gratula a géphez, nem kis munka lehetett!

A hibaleírás alapján vagy üzemanyagellátási gondra tippelek, vagy a
gyújtótrafó környékén néznék körül (trafó, megszakító, kondenzátor,
nagyfesz kábel a pipával). Az elég nyilvánvaló, hogy nem gyertyaprobléma.

Gábor
ex-trabis :-)

Orbán Mihály írta 7 Jan 2014  1:40 levelében:

> Sziasztok!
>
> Még anno a '80-as évek vége felé összetákoltam egy             kistraktort. (
> www.minyu.hupont.hu  Trakesz menü.) Jawa motorral kezdődött, majd
> kapott egy Pannóniát, aztán a törzsfejlődés során egy, a világon
> egyedülálló egy hengeres Trabant motor után a sokadik két hengerest
> fogyasztja.  Ritkán használom, mert ha megfog a rendőr, az nagyon
> sokba kerülne nekem. Most megint kellene. Majd két évet állt egy
> színben. Szerencsére némi hidegindító segítségével cirka 5 perc alatt
> elindult. Az azonban idegesít, hogy vagy 6-8 éve az a rögeszméje, hogy
> a karburátortól távolabb eső henger indítás után vagy fél perccel
> megáll. Eltűnik a szikra. Kiveszem a gyertyát, beteszek egy másikat és
> láss csodát, vagy fél percig megint jó. Néha még 5-6 percet is kibír.
> Aztán gyertya csere. Az sem baj, ha egy már nem működőt teszek vissza,
> mert az újra jó lesz egy kis ideig, ha eleget "pihent". Vettem bele
> újat is. Az órákat kibírt, aztán kezdődött a móka megint. Szeretnék
> tippeket, ötleteket kapni tőletek, hogy mit kellene kicserélni,
> javítani, hogy megszűnjön a kellemetlen jelenség. Most hegesztettem
> össze egy több mint 3 méter hosszú emelőkaros trélert,             ami
> hidromotoros csörlővel emel magára sok mázsás I gerendákat, ugyanis
> egy nem messze levő telephelyről kell őket hazahoznom. Jó lenne, ha
> nem kellene minden percben gyertyacsere miatt             megállnom. Mivel a
> Trabant olyan mint a foci, vagy a politika (mindenki tudja a tutit)
> bízom benne, hogy jó pár Trabi-szaki van köztünk.
>
> Köszönettel.  Misi
>
> ---
> A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus
> védelme ellenőrizte azt. http://www.avast.com
>
> _______________________________________________
> Epitesz mailing list
> Epitesz at lists.javaforum.hu
> http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz



Üdv

szepygab
http://jokaja.hu

_______________________________________________
Epitesz mailing list
Epitesz at lists.javaforum.hu
http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz



_______________________________________________
Epitesz mailing list
Epitesz at lists.javaforum.hu
http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz



 	
Ez a levél vírus, és rosszindulatú-kód mentes, mert az avast! Antivirus védelem aktív. 			


--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://lists.javaforum.hu/pipermail/epitesz/attachments/20140108/58dd3a12/attachment.html>


További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról