[Epitesz-barkacs] bojler a padláson

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2014. Jan. 10., P, 11:16:45 CET

Sziasztok!

Nálunk kb 20 éve lett felrakva a nyaraló padlására egy villanybojler.
A fogópárról (taréjfogópárról) lefele két fa oszlop és arra lett
felakasztva a bojler.
Az oszlopok a fagerendára lettek állítva.

Aztán valamelyik ősszel történt vele valami és átáztatta a plafont, ami
valójában fából
készült és arra került valamilyen módon alulról a vakolat.
A falak is eláztak rendesen.

Attól féltünk, hogy télen a belső falak megfagynak és a víz lenyomja a
vakolatot.
Ezért apám napokig fával tüzelt a kályhában.

A lényeg, hogy tegyél alá valami olyasmit, ami vagy felfogja, vagy képes
elvezetni a
vizet, ha csöpög a bojler! De hallottam már olyanról is, hogy a szilikonos
tömítést kinyomta
a víznyomás a bojler alján és néhány perc alatt ürült le a bojler.

Ez a vízelvezető rendszer arra is jó, hogy ha Te akarod leengedni, akkor
eleve
tervezett lesz a víz útja. Erre ajánlom a bádogot, mint alapanyagot.

Én úgy csinálnám, hogy kívülről valahogy látható legyen, ha valami miatt
elkezd
csöpögni. Mondjuk kivezetném valahova, ahol feltűnik még a kicsi tócsa is.

Üdv. Tibi