[Epitesz-barkacs] bojler a padláson

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2014. Jan. 10., P, 14:03:40 CET

Nem tudom, mekkora a páratartalom.

Én sok helyen láttam már párás flexi csövet. Főleg, ha a bojler a fürdőkád
felett van.
Amikor ilyen fürdőszobában zuhanyoztam, alőfordult, hogy minden párás volt,
csak a
melegvizes flexi cső nem. Még a bojler palástja is.

Régi GELKA dolgozó mesélte, hogy a bojler hidegvizes flexi csöve hozzáért a
csempéhez.
Emiatt ott szinte sohasem tudott megszáradni és ott szétrohadt a harisnya.
Emiatt egy kb tűszúrásnyi lyukon spriccelt a víz.

De nyáron a fészerben is láttam a flexi csövön, a réz kötőelemeken és
a kpe csövön is párát, amikor már 3 órája szívta a szivattyú a vizet a
kútból.
Aztán, később megszáradt minden.

Üdv. Tibi