[Epitesz-barkacs] Légcsere

szlretro szlretro at freemail.hu
2014. Jan. 12., V, 07:58:21 CET

VF>  - Nem elvetemult
VF>  - A csoatmeroket gondold at, kb azonos keresztmetszetek lennenek jok.
Igen, koszi, nyilvan a belso cso felulete (az lesz ugye a hocserelo)
kellene minel nagyobbnak lennie :O

VF>  - Hova teszed a ventillatort
Elso korben a mostani tisztito nyilasra gondoltam, de lehet az keves
lesz...

VF>  - Kellenek szurok is
...pont emiatt :(
Lehet lesz egy kis padka, ami ala be lesz akkor rakva a "gepeszet".
Mondjuk egy gipszkarton "doboz", abba bele tudom kepzelni az osszes
szukseges dolgot.

VF>  - Lesz kondenzviz esetleg, azzal is foglalkozni kell
Igen-igen, erre mar most is van megoldas (amig mukodott a regi, addig
is volt viz.

thx,
e.

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.