[Epitesz-barkacs] Légcsere

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2014. Jan. 12., V, 15:25:51 CET

Belemehetünk mélyebben is persze, jeleztem, hogy ezt az irányérték
módosulhat.
A másik számítási mód a személyek számát veszi alapul, 30-50 m3/h/fő
értékkel. Ez adhat kisebb, de nagyobb értéket is, mint a kétóránkénti
légcsereigény.
Itt is lehetnek eltérések, a pelenkaszárítótól, a növények méretétől, számától,
a főzést gyakoriságától, lakásban dohányzástól függően.
Egyszerűen nem érdemes ezekbe túl mélyen beleveszni. A gyári rendszerek
bőven 90 % fölötti hatásfoka és a 100 W alatti teljesítményfelvétele (max
teljesítményen) nem teszi szükségessé a real-time optimalizálást.
Az üzemeltetési gyakorlatban alapon megy, amikor elmentek dolgozni/suliba
és közepesen, amikor otthon vannak. Csúcsra járatni akkor kell, ha pl. buli
van és sokan vannak.