[Epitesz-barkacs] Légcsere

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Jan. 13., H, 09:35:56 CET

szepygab at gmail.com wrote:
> [...]

Jaaa, úgy könnyű, hogy a fogalmak jelentését teljesen figyelmen kívül hagyjuk,
és a vevő totál laikus mivoltára alapozunk úgy, hogy közben nagyon szakértőknek
látszunk! :-) (Azt értem alatta, hogy ha valaki a laikust meg akarja téveszteni,
előszed a tudomány területéről fogalmakat, azaz inkább csak a neveiket, és ezzel
kelti azt a látszatot, hogy rohadtul vágja a témát, és sikeredik hülyeségeket
írnia.)

Ez nem rád, hanem az irományok szerzőire, főleg a 150%-ot leírni merészelőére
vonatkozik.