[Epitesz-barkacs] Mosógép dob összefogató fülecskék cseréje

hozso_001 at freemail.hu hozso_001 at freemail.hu
2014. Júl. 1., K, 13:20:10 CEST

   Sziasztok!

   Tegnap észrevettem, hogy ereszti a vizet a gépem...
Nem látom, hogy honnan, csak annyi látszik, hogy a
betonnehezék felett valahonnan. Kézzel próbáltam kitapintani,
kezemben maradt egy marék rozsda...
   Ha jól sejtem, a dobot összefogó kis fém fülecskék egyike
adta meg magát... lehet ezeket le-fel pattintani és szimplán
cserélni? (Van tartalékban egy ugyanolyan gépem, ami
elvileg csapágyas. Tehát a gépeket nem tudom cserélni, de
van miből átrakni a kis füleket.)

   Üdv.: Horváth Zsolt