[Epitesz-barkacs] Mosógép dob összefogató fülecskék cseréje

hozso_001 at freemail.hu hozso_001 at freemail.hu
2014. Júl. 2., Sze, 07:43:56 CEST

   Hát nem is tudom. Ez egy elöltöltős gép. Nem itt írta valaki
korábban, hogy elvileg csak dobbal együtt cserélhető a csapágy?
És hogy végül házilag az udvaron vágták ketté a műanyag üstöt
és csapágycsere után összehegesztették? :D

   Szóval nem lehet, hogy a kis fémkarmokat mégiscsak egyszerűbb
átrakni? Már ha átrakhatóak...

    Üdv.: Horváth Zsolt