[Epitesz-barkacs] Mosógép dob összefogató fülecskék cseréje

hozso_001 at freemail.hu hozso_001 at freemail.hu
2014. Júl. 3., Cs, 09:29:36 CEST

   Gyerekek!

   Eszem megáll! Sikerült leszednem a donor gépről ilyen pöcköket!
Simán le lehet pattintani. Vissza tenni sem lenne nagy gond, de...
Az alján vannak elrohadva ezek a bigyók. Pont az egyik beton
nehezék tövében! Ahhoz, hogy cserélni tudjam őket, le kellene
szerelni a betonnehezéket. Három csavar tartja, a fejük be van
süllyesztve a betonba. A fejük persze előre áll, az ajtó felé.
Gyakorlatilag az előlapot kellene leszerelnem ahhoz, hogy
hozzáférjek a csavarokhoz, viszont ahogy elnézem, az előlap
fixen van összerakva! (Hegesztéssel, ponthegesztéssel.)

   Hát én nem fogom az egészet szétbelezni, az biztos!
Inkább vágok az előlapon egy-egy nagyobb lyukat, amin
keresztül hozzáférek a csavarokhoz! :D (Nem röhögni!)

   Hogyan, mivel tudok kb. 5 cm átmérőjű lyukakat
fúrni ebbe a 0,5-ös körüli lemezbe???

   Ami eszembe jutott:

   - körkivágó (de nekem csak fához való van)
   - négy sarkát kiütöm nagyobb csigafúróval,
aztán vasfűrész

    Üdv.: Horváth Zsolt