[Epitesz-barkacs] Mosógép dob összefogató fülecskék cseréje

hozso_001 at freemail.hu hozso_001 at freemail.hu
2014. Júl. 3., Cs, 09:52:05 CEST

   Na!

   Kollégának van saját dugókulcs készlete! Van hozzá hajtókar is,
90 fokos. Ezzel még bepróbálkozok majd, hogy ezzel le lehet-e
hajtani a csavarokat. Ha nem, akkor jön a lépcsősfúró! (Jó ötlet,
van is itt a cégnél belőle pár darab.)

   Persze azért megnézem majd azt is, hogy lehet-e valahogy
egyben leszedni a burkolatot, de múltkor nem találtam megoldást.

     Üdv.: Horváth Zsolt