[Epitesz-barkacs] Mosógép dob összefogató fülecskék cseréje

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Júl. 3., Cs, 14:54:11 CEST

Varga Tibor <vargat61 at gmail.com> írta, 2014. 07. 03.:
> :-)
> Célszerűség szemben az esztétikával.

ilyen vaslemezes dögöket fel lehet díszíteni:

http://media-cache-ec3.pinimg.com/originals/49/91/58/49915858167f2657c430b4b4f81a6ec2.jpg

és ehhez hasonlóan a kilukasztás helye is eltűnik :-)

http://media-cache-ec2.pinimg.com/originals/8b/1f/ff/8b1fff7f787aaed48ec2e8add23d13bc.jpg

http://1.bp.blogspot.com/-1MU2iKdDZ4w/UmrV8jsyjwI/AAAAAAAAJnc/rgauRO7DbEY/s640/1385159_425011594288165_1427532503_n.jpg

http://mentootlet.blogspot.hu/search/label/h%C5%B1t%C5%91szekr%C3%A9ny