[Epitesz-barkacs] racsni teherpróba? Re: racsnis lánckerék szétszedése?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 5., Szo, 12:54:31 CEST

> Feltéve ha az első tengelyre rádobna még vagy 20 kilót. Elől
> legkisebb, hátul legnagyobb tányérra váltva ha jobban rálépek a
> pedálra már kapja is fel az elejét a monti.

Nagyobb korlát az, hogy a gumiégetéshez teljesítmény kell. Na ez bicón nincs
meg. Talán egy versenyző se tudna az erre kialakított (nem ágaskodni akaró)
bicajon se megcsinálni ilyesmit. A legjobb versenyző se tud kW-nál nagyobb
teljesítményt kifejteni, ide meg lehet, hogy sok kW kell.

Csak hirtelen elképzeltem, amint Mágus teker, a gumi meg füstöl hátul. :)