[Epitesz-barkacs] kombi kazán, fűtés, melegvíz

Nagy Tamás nntamass at gmail.com
2014. Júl. 5., Szo, 22:31:52 CEST

Értem, akkor komfort miatt érdemes arra törekedni, hogy tudjon a kazán
minél kisebb teljesíményen üzemelni.

Az miért van, hogy kondenzációsaknál sokkal szélesebb ez a min/max
tartomány, mint átlag turbósnál? Ez a kondenzációs működésből adódik, vagy
egyszerűen abból, hogy ezek általában drágábbak, és többet tudnak ilyen
téren is?

Találtam egy kivételt egyébként. Saunier Duval Themafast F25 H-mod. Ez egy
turbós kazán, nem kondenzációs, ennek ellenére a fűtési hőteljesítménye 4,1
- 24,9 kW közötti.