[Epitesz-barkacs] racsni teherpróba? Re: racsnis lánckerék szétszedése?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Júl. 6., V, 10:43:28 CEST

Cser Tamas <maguspr53 at gmail.com> írta, 2014. 07. 05.:
> [...]

összeraktam a jobbikat, óvatos zsírozás a golyópályán,
a racsni kalapácsai ebben jók voltak, a kalapács ellendarabja
jónak látszott, de amikor indulásnál (meglökve, hogy
enyhébben kelljen taposni) nyeregben ülve enyhén tapostam,
már hangos recsegéssel megpördült :-(

( lesz belőle láncfeszítő :-( )

ha nincs rajta kopásra utaló jel, mi a búbánat miatt romlik?