[Epitesz-barkacs] kombi kazán, fűtés, melegvíz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 6., V, 13:15:43 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Lehet, de ha a többiek imádják a 25 fokot, az illető meg beledöglik, akkor nem
tehet mást.
Valamint: az nem etikátlan, hogy igen, ezek együtt élő közösségek, és azáltal,
hogy össze vannak zsúfolódva, hát bizony kinek-kinek csak a kültér felé kell a
fűtésével teljesítenie. Ha egyforma hőfokokat állítanak be, akkor is sokkal
kisebb a fűtés fajlagos igénye (lakás négyzetméterre vagy akár m3-re vetítve),
mintha egy önálló családi ház lenne.

Másrészt vannak, akik azt is etikátlannak tartják, ha valakinek van qrvasok
pénze, és agyon tudja szigetelni a házát, ezért a marha nagy ház kifűtése is
olcsóbb, mint a szegény ember kunyhójáé, putrijáé. Szerintem meg ez sem az.