[Epitesz-barkacs] kombi kazán, fűtés, melegvíz

Nagy Tamás nntamass at gmail.com
2014. Júl. 6., V, 14:03:03 CEST

Ja, azt hiszem értem. Szóval ha én beállítok egy 60 fokos előremenőt, akkor
mindig fix 60 fokos előremenőt fog adni a kazán, amíg kéri a termosztát.
Ahogy melegszik a szoba, melegszik a visszatérő, és kisebb teljesítménnyel
lehet újra 60 fokosra melegíteni, és visszaküldeni radiátorok felé.

És akkor itt van lehetősége a kazánnak visszavenni a teljesítményét, mert
kisebb a visszatérő/előremenő különbség, kevesebb teljesítménnyel elég
melegíteni.

Jól értem?