[Epitesz-barkacs] kombi kazán, fűtés, melegvíz

Nagy Tamás nntamass at gmail.com
2014. Júl. 6., V, 15:07:22 CEST

Ezek hasznos infók nekem. Sosem laktam olyan lakásban, ahol átfolyós HMV
előállítás van. A felujítás során meg szeretnék kialakítani olyan
rendszert, ahol nem kell 10 mp-et várni a meleg vízre. Viszont a nagy
tárolónak sem akarok helyet találni, ha nem muszaj.

De ezek szerint, ha semmi tároló nincs, akkor esélytelen a gyors meleg víz?

A stabilitás milyen? Kinyitod, lassan meleg lesz, beállítod, akkor úgy
marad? Vagy a lassúság mellé ingadozás is van?