[Epitesz-barkacs] Válasz: Re: kombi kazán, fűtés, melegvíz

Nagy Tamás nntamass at gmail.com
2014. Júl. 6., V, 16:31:35 CEST

A keringetés gondolom ahhoz kell, hogy mindig meleg víz legyen csövekben,
ne kelljen csap nyitás után megvárni, míg elfogy a csövekből a hideg víz.

Mit gondolsz erről a Saunier Duval Themafast kazánról, a 4 literes
tárolójával? Lehet ennek értelme kis mennyiségű vízvételeknél? Pl. egy
gyors kézmosás, pár tányér elmosása.