[Epitesz-barkacs] Válasz: Re: kombi kazán, fűtés, melegvíz

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Júl. 7., H, 10:29:34 CEST

Mennyivel egyszerűbb:
-nem szarozni ezzel, hanem kivárni amíg odaér
-lerakni egy elektromos átfolyósat és arra csinálni vezérlést, hogy csak
addig menjen, amíg kell
Talán még az is jobban megérné, ha lenne egy gomb, hogy vizet kérek.
Amikor tudja az ember, hogy kell majd meleg víz, megnyomja, az meg
kiengedi a lefolyóba a hideg részt a csőből.

Gábor