[Epitesz-barkacs] Válasz: Re: kombi kazán, fűtés, melegvíz

Nagy Tamás nntamass at gmail.com
2014. Júl. 7., H, 10:46:14 CEST

Még egy érdekes dolog, amit egy Hajdú kondenzációsnál láttam. Be tudod
állítani, hogy tartsa állandóan a HMV hőcserélőt, ne akkor kelljen
felfűteni, mikor igény van.

Aztán van egy köztes módja is, ekkor figyeli a vízfelhasználási szokásokat,
próbálja megtanulni mikor használtok meleg vizet, és csak ezekre az
időszakokra tartja melegen a hőcserélőt.

Mondjuk a készülékház meg bűn ronda, pincén kívül nemigen lehet tenni
sehová. :)