[Epitesz-barkacs] Mosógép vízbetápláló cső beszerzése

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2014. Júl. 7., H, 11:47:24 CEST

Sziasztok!
Szia Zsolt!

Ha nem ritka mosógéptípusról van szó, akkor a sarki mosógép alkatrész
boltban kapsz csatlakozót.
De, az is lehet, hogy kapsz hosszabbat, mint a gyári.

Én az Energomathoz csináltam valamikor hosszabb csövet.
A csatlakozó olcsó volt, emiatt nem bajlódtam a szétbontásával.

Néhány hónapig használtuk 1/2"-os slaggal.
De nem ajánlom, mert erősen megdagadt.
Szóval olyan csövet keress, ami bírja a víznyomást!

Üdv. Tibi