[Epitesz-barkacs]     kombi kazán, fűtés, melegvíz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 7., H, 14:30:56 CEST

Acs Gabor wrote:
> Na akkor lehet a hőcserélőt is pucolni rendszeresen.

Azért azt úgy is meg lehet csinálni, hogy ne kelljen.
Miért, lefolyócsövet kell rendszeresen pucolni?
Ha van hely, meg lehet úgy is csinálni, hogy nincs csőkígyó, csak két
koncentrikus cső. Persze ekkor jó hosszú kell.

> Egyébként talán nem is a szappannal van a fő gond, hanem a hámréteggel
> és a zsírral, amit a bőrünkről lemosunk.

Szerintem a szappan csinál valami sztearátot vagy mit, ami kicsapódó dolog.
Biztos van olyan fürdő-mosdószer, ami fel is oldja azt, ami lejön. Pl
kézmosáskor az ultraderm nem okoz kicsapódó valamit, ha jól figyeltem meg. Aztán
a hajsamponok sem. Biztos vannak tusfürdők, amik szintén nem. Viszont eddig úgy
láttam, hogy minden szappan meg igen.

De beismerem, nem vagyok ebben jártas.