[Epitesz-barkacs] Válasz: Re: kombi kazán, fűtés, melegvíz

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Júl. 7., H, 16:32:25 CEST

hmm. nalunk ot fore a hmv+melegviz 20-25m3. de mi nagyon takarekosak
vagyunk.

ugy tudod megmerni, ha ha elmentek nyaron otthonrol par napra, akkor
lefotozod a gazorat tavozaskor meg erkezeskor. aztan az idopontok es a
m3-ek alapjan kijon hogy napi mennyi az annyi. nehogy meglepodj! lehet
ezentul ha parnapra elmentek elzarod a gazt.

Vajk